LT I RU

Naudoti Akumuliatoriai


NAUDOTI - PATIKRINTI GERI AKUMULIATORIAI


AKUMULIATORIAI GEROMIS KAINOMIS !!!

PATIKRINTI GERI AKUMULIATORIAI



40-47Ah -----15€

50-58Ah -----17€

60-68Ah -----20€

70-78Ah -----23€

80-88Ah -----26€

90-98Ah -----29€

100-110Ah---35€



Akcija! Atnešk seną akumuliatorį ir gauk nuolaidą nuo 15 iki 25Lt 4-7€


Klaipėda

Tel. 867672595

del@auto.lt


Nesikuria automobilis, nusėdo akumuliatorius - kreipkitės į mus. Platus asortimentas naudotų akumuliatorių įvairių markių ir talpos. Prireikus, galime atvežti į Jūsų nurodytą vietą, padėdame sumontuoti ir pajungti.


Superkame senus automobilius

DEMESIO!


SURENKAME IŠ GYVENTOJŲ SENUS AKUMULIATORIUS.


Rūgštinius švino akumuliatorius galima sėkmingai perdirbti

Akumuliatoriai - pavojingos atliekos, jų sudėtyje yra aplinkai ir žmonių sveikatai kenskmingų cheminių medžiagų. Neišmeskite senų, nenaudojamų akumuliatorių! Atiduokite juos perdirbimui!

Informacija telefonu : 867672595


Bosch, Zap, Banner, Fiamm, Akuma, Centra,  Baren, Jenox, Koba, Delphi, DAEWOO, Hankook, Hoppenergy, ISTA, Mutlu, Nord, Power Bull, Prestolite, Sigma, Steco, TAB, Topla, Tudor, Varta, Nord


Naudotu akumuliatorių pardavimas, senų neveikiančiu akumuliatorių supirkimas.

Akumuliatorių pasirinkimas, priežiūra ir profilaktika





AKUMULIATORIŲ KATALOGAS


Čia galite sužinoti koks akumuliatorius tinka Jūsų automobiliui. Akumuliatorių paieška pagal automobilio markę, modelį, ir variklio kubatūrą.


Akumuliatoriu katalogas


Jei jau įsigijote naują akumuliatorių, svarbu dar ir nepamiršti teisingai sutvarkyti senąjį. Jei jį išmesite kur pamiškėje ar į buitinių šiukšlių konteinerį, aplinkosaugininkai gali Jus nubausti bauda, kurios dydis gali siekti net 400 litų. Tad rekomenduotina seną akumuliatorių pristatyti perdirbėjams (naudotų akumuliatorių supirkėjams), kurie, atsižvelgdami į svorį, Jums dar už tai ir sumokės.

Kaip tinkamai pasirinkti akumuliatorių savo automobiliui

Kaip tinkamai pasirinkti akumuliatorių savo automobiliui


Dažniausiai akumuliatorių gamintojai pateikia trijų serijų („premium“, „standart“ ir „ekonominiai“) akumuliatorius. „Premium“ klasės akumuliatoriai, turintys  20-30% didesnė paleidimo srovė ir talpa, dažniausiai renkasi vairuotojai naujesnių automobilių,  kurių automobiliuose įmontuota papildomos elektroninės įrangos. Plačiausiai naudojami „standart“ klasės akumuliatoriai. Ji skirti įprastiems automobiliams, eksploatuojamiems tradicinėmis sąlygomis. O „ekonominės“ klasės akumuliatoriai naudojami seniems, neturintiems papildomos elektroninės įrangos, automobiliams. Perkant naują, reikia žinoti buvusios baterijos matmenis, tvirtinimo automobilyje būdą ir gnybtų išdėstymo tvarką. Ieškokime akumuliatoriaus su didesne startine srove ir užrašu Maintenance free - ji gerai veiks 6, o gal ir 7 metus be jokių rūpesčių. Jei nežinote, kokią brenda pasirinkti, apačioje galite susipažinti su ekspertų nuomonę.


Viskas apie automobilių akumuliatorius

Viskas apie automobilių akumuliatorius


Starterinės 12V akumuliatorių  baterijos dažniausiai sudarytos iš 6 nuosekliai sujungtų akumuliatorių. Jie uždengiami  atskirais arba bendru dangčiu. Akumuliatoriai į baterijas jungiami švininėmis  jungtimis. Į akumuliatorių elektrolito pilama iki nustatyto lygio arba 10-15mm virš apsauginio skydelio, o jam sumažėjus, pripilama distiliuto vandens. Įkrautos baterijos elektrolito tankis mūsų sąlygomis turi būti  1,26g/cm3. Pvz. jeigu baterija išsikrovusi 50% - tankis bus 1,18 g/cm3.

Automobilių akumuliatoriai turi trys  svarbiausias charakteristikos: talpa, startinė srovė ir rezervinė talpa. Panagrinėkime juos išsamiau.

Akumuliatoriaus talpa - tai elektros kiekis, gaunamas iškraunant bateriją iki nustatytos įtampos. Talpa žymima ampervalandėmis (AH) ir paruoda, baterijos veikimo galimybę teikti tam tikrą srovę laikui bėgant. Pavyzdžiui, talpa 40 AH reiškia, kad baterija gali duoti 1A srovė 40 valandų (arba 2A 20 valandų, ir tt).

Startinė srovė tai maksimali  srovę, kuri yra pajėgi 30 sekundžių tiekti bateriją  - 18C temperatūrai. Jis parodo, akumuliatoriaus galimybę paleisti šaltą variklį.

Rezervinė talpa rodo laiką (minutėmis), per kurį baterija, naudojant  25A srove, išsikraus iki 10,5 V įtampos. Kitaip tariant, šis parametras nurodo, kiek laiko baterija gali pakeisti sugedusį generatorių. Rezervinę talpą gerai žinoti važiuojant su neveikiančiu generatoriumi.

„За рулем 2012/11“ Akumuliatorių bandymai (Testai)

„За рулем 2012/11“ Akumuliatorių bandymai (Testai)


Specialistai „За рулем“ paskelbė naujausią akumuliatorių testą. Iš viso išbandyta 24 akumuliatoriai. Po įvairių testų akumuliatoriai gavo įvertinimus. Jos rasite žemiau esančioje lentelėje. Tai leidžia kiekvienam pačiam įvertinti rezultatą pagal gautus išmatavimus.


Vieta

Orientacinė kaina(LT)

Talpa

(Ah)

Startinė srovė (A)

Svoris (kg)

1, VARTA BLUE dynamic D43,


260


60


540


14,51

Varta


Nepaisant, šeštos vietos pagal rezervinės talpos charakteristikos rezultato, baterija labai užtikrintai išlaikė didelės srovės testus, parodė geriausią rezultatą  -29 ° C. ir galiausiai laimėjo pirmąją vietą.

2, MEDALIST Premium Battery,


230


62


600


15,16

MEDALIST


Ši baterija, kaip visada, kovojo tik už auksą, bet pavedė rezervinė talpa - tik septintas rezultatas.

Nors ir parodė geriausią rezultatą sukoreguotos startinės srovės bandymuose.

3, Topla ENERGY


300


66


570


15,65

Topla ENERGY



Puikus talpos ir startinės srovės charakteristikos, vienintelis minusas - jos kaina: per brangu ...

4-6, A-mega Innovative


220


60


540


15,85

A-mega Innovative



Šitose bandymuose ukrainos markės ramiai jaučiasi lyderių grupėje ir parodė geriausią rezultatą po vibracijos poveikio.

4-6, EXIDE Premium


210


64


640


15,3

EXIDE



Gamintojų pažadai buvo šiek tiek didesni nei jos realias galimybes, bet savo charakteristikos sėkmingai patvirtino.

4-6, АКТЕХ класс SLI-PRO


220


64


550


15,66

Aktex akumuliatorius



Šis akumuliatorius tapo trečiu  rezervinės talpos bandymuose ir liko penktas pagal išrovimo  charakteristikų.

7, BOSCH SILVER PLUS S5,


280


63


610


14,92

BOSCH SILVER PLUS akumuliatorius



Paprastai bosch akumuliatoriuose deklaruojama nedidelę startinę srovę, o čia 610A. Atliekant šį bandymą, bosch akumuliatorius laimėjo ketvirtąją vietą – tai labai gerai. Akamuliatorius gana lengvas. Apskritai tipiškas pasirodymas, tik sukoreguota startinė srovė sutrukdė užimti aukštą prizinę vietą.



8, MULTI,


200


63


540


14,37

Multi



Akumuliatorius Multi pateikė malonių staigmenų - pirmąją vietą rezervinės talpos bandymuose. Kiti matavimai parodė gana gerą rezultatą.



9, Forse


240


65


640


16,2

Forse



Užėmė antrą vietą rezervinės talpos  bandymuose - puiku labai geras rezultatas. O prie - 29C  tik 22 vieta.


10, Vortex 6CT-62A3(0)


180


62


570


15,83

Vortex



Šių dienų standartais tai yra pakankamai vidutiniškas rezultatas, bet kažkodėl realus svoris buvo 1 kg.  mažesnis už deklaruotą.



11, SUPER PRESIDENT


190


60


560


14,71

SUPER PRESIDENT


Akumuliatorius Super PRESIDENT pasiekė tik vidutinį rezultatą, bandymus išlaikėbe ryškių pliusų ir minusų.


12, TN TITAN ARCTIC SILVER,


160


62


575


15,68

TITAN ARCTIC SILVER



Akumuliatorius TN TITAN ARCTIC SILVER, sėkmingai išlaikė bandymus ir užėmė garbingą 12 vietą

13, GELIOS,


200


60


500


14,67

GELIOS


Akumuliatorius GELIOS užėmė tik 23 vieta sukoreguotos startinės srovės bandymuose , dėl to ir užėmė tik 13 vietą.

14, BLACK HORSE,


160


62


510


13,76

BLACK HORSE


Gana lengva baterija ir viena iš pigiausių - tai yra jos pagrindinis privalumas

15, Banner POWER BULL,


270


62


540


15,38

Banner POWER BULL


Tokiam brendui kaip Banner POWER BULL gana žemas ir nepakankamas rezultatas.



16, ZUBR 6СТ-62А3


160


62


510


13,76

ZUBR akumuliatorius


„Ekonominės“ klasės akumuliatorius - rezultatai gana silpnas.



17, SZNAJDER PLUS Calcium,


260


60


520


13,9

SZNAJDER PLUS Calcium


Retas brendas mūsų rinkoje, bandymai neparodė jokių neigiamų ir teigiamų rezultatų. Eesant tokiai kainai, rekomenduoju jį neverta.


18, Energizer PLUS EP60-L2X


260


60


540


14,31

Energizer PLUS EP60-L2X


Nepigus akumuliatortius nesugebėjo net pasivyti vidutinius rezultatus. Pilnai atsisakė dirbti - 30 C, išlaikę tik 24c.




Ar apsimoka pirkti akcijinius akumuliatorius?


Turiu galimybę pigiai nusipirkti nauja firminį akumuliatorių  išpardavimo metu iš autodalių parduotuvės. Tai akumuliatoriai, kurie liko neparduoti nuo praėjusių metų. Pardavėjas sako, kad tereikia pakrauti ir jie bus kaip nauji, bet atlikti matavimai parodė, kad jie beveik išsikrovę.

Geri veikiantys akumuliatoriai, nenaudojami automobilyje, turi būti reguliariai įkraunami. Šiuolaikiniai akumuliatoriai, nereikalaujantys aptarnavimo, išsikrauna labai lėtai. Jei jie yra beveik tušti, vadinasi, kad stovėjo labai ilgą laiką. O įkrovimas nesugrąžins jiems pirminių savybių.

Tokiu atveju patartumėme atidžiau žiūrėti į akcijines prekes ir pirkti tik patikrintus  akumuliatorius.  



Ar saugus automobilio užvedimas laidais


Akumuliatorius gali sprogti arba automobilį galima sugadinti,  jei netaisyklingai prijungiami laidai, t.y. supainiojami poliai - pliusas su minusu. Iš pradžių prijungiame vieno akumuliatoriaus pliusą prie kito akumuliatoriaus pliuso. Po to pirmojo akumuliatoriaus (energijos tiekėjo) minusą prijungiame prie nevažiuojančio automobilio masės, kiek įmanoma toliau nuo jo akumuliatoriaus. Veikiančio automobilio variklį užvedame tik prijungę laidus. Užvedę kitą automobilį, laidus atjungime atbuline tvarka.


Akumuliatorių žymėjimas

Akumuliatorių žymėjimas        


Dauguma Europos gamintoju naudoja penkių skaitmenų kodą  (Vokietijos standartą) DIN (pvz., 560, 19) arba devynių skaitmenų kodas pagal Europos standarto EN (pvz., 560.059.042). Pirmieji trys skaitmenys rodo, nominaliu galingumu ir baterijos įtampa. 6 voltų baterija pirmieji trys skaitmenys (001 499), teikti informaciją apie nominalaus galingumo Amperas valandų. Labiausiai paplitusi 12-voltų baterija nominali talpa, galima gauti iš trijų skaitmenų skaičių (501 799) 500 atimant. Taigi, jei pirmasis skaitmuo  yra 5, tada baterijos talpa yra nuo 1 iki 99 Ah, jei 6 - 100-199 Ah, bet jei 7 - 200-299 Ah

Kaip nustatyti, baterijos Varta pagaminimo datą?


Kaip nustatyti, baterijos Varta pagaminimo datą?        


Kodas, pažymėtas ant VARTA baterijos susideda iš dviejų raidžių ir keletą skaičių:

pavyzdžiui A1V5100751136


1.raidė - Varta gamyklos geografinė padėtis:

H - Vokietija (Hannover)

C - Čekija (Ceska Lipa)

S - Švedija (Haltsfred)

A - Austrija (Viena)

F arba R - Prancūzija (Rouen)

E arba G - Ispanija (Guardamar - Burgosas);

2.skaičius - konvejerio numeris.

3.raidė - siuntos rūšis:

V-mažmeninei prekybai skirtas pakuotes,

E-automobilių gamykloms3.raidė - siuntos rūšis:

4.skaičius - metai

9-2009;

0-2010;

1-2011 metais;

5. skaičius - mėnesis:

6. skaičius - mėnesis:

81 - sausis

82 - vasaris

83 - kovas

84 - balandis

85 - gegužė

86 - birželis

87 - liepa

88 - rugpjūtis

89 - rugsėjis

90 - spalis

91 - lapkritis

92 - gruodis

7. skaičius - mėnesio diena;

8. skaičius - mėnesio diena;

pvz. 04

9. skaičius - pamainos numeris.

Įdomu žinoti

Įdomu žinoti


Visi automobilio elektros prietaisai, įjungti vienu metu, sunaudoja elektros energijos 3 kartus daugiau nei automobilio generatorius gali pagaminti. Trūkstamas energijos kiekis naudojamas iš akumuliatoriaus.


Perkrauto ir nepilnai įkrauto akumuliatoriaus tarnavimo laikas sutrumpėja keletą kartų.


Užvedimo metu sunaudotam elektros energijos kiekiui atstatyti akumuliatoriuje, reikia mažiausiai 20min. važiuoti. Štai kodėl dažnai važinėjant nedideliais atstumais akumuliatorius greitai išsikrauna.


Užšalti gali  tik iškrauti akumuliatoriai. Įkrautas akumuliatorius gali užšalti tik prie -50C


Automobilio užvedimo metu sunaudotam elektros energijos kiekiui atstatyti akumuliatoriuje, reikia mažiausiai 20min. važiuoti. Štai kodėl dažnai važinėjant nedideliais atstumais akumuliatorius greitai išsikrauna.


Firma BANNER pradėjo gaminti akumuliatorių baterrijas su želiniu elektrolitu. Iš tokių baterijų neišsiskiria pavojingos dujos. Akumuliatoriai ilgą laiką gali būti neįkrautos, jų visiškai nereikia prižiūrėti.

Akumuliatoriaus prieziura


Akumuliatoriaus priežiūra


Akumuliatoriaus ilgaamžiškumas priklauso, nuo jo pirminio įkrovimo dydžio, lauko temperatūros, poringumo, difuzijos ir sieros rūgšties koncentracijos bei kiekio. Akumuliatoriaus išorė reikia laikyti švari ir sausa. Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių.  Niekada nepalikite  įjungtų automobilio žibintų, dažniausiai tai atsitinka per išsiblaškymą, skubėjimą ir kai automobilis neturi apie tai įspėjančio garsinio signalo. Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13,8V iki 14,5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne. Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose. Išjungus degimą kuo mažiau klausytis radijo. Neužvedus automobilio įsijungti kondicionierių ar šildymą, taip pat jungti nešiojamą kompiuterį, telefoną ar kitus priedus prie automobilio maitinimo lizdo. Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią. Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija. Tinkamai eksploatuojamos akumuliatorių baterijos gali būti tinkamos net 8-9 metus. Tačiau praktiškai šis laikas sutrumpėja net perpus. Juk labai retai tikriname elektrolito lygį ir tankį, baterijos įtampą, generatoriaus diržo įtempimą ir tp. Baterijos amžius priklauso nuo automobilio ridos, starterio įjungimo dažnumo ir trukmės, metų laikų

Pavasarinė akumuliatorių profilaktika


Pavasarinė akumuliatorių profilaktika


Nors realus šių metų pavasaris skiriasi nuo kalendorinio, šiluma yra neišvengiama! Pavasarinės profilaktikos darbus specialistai pataria pradėti nuo automobilio akumuliatoriaus. Tai ypač aktualu, jei automobilis žiemą stovėjo garaže arba stovėjimo aikštelė. Pradėti reikia nuo korpuso apžiūros siekiant aptikti mechaninių pažeidimų ir įtrūkimų. Galbūt jūs pasakysite, iš kur jiems atsirasti? Na, visų pirma, mikroskopinių įtrūkimų gali atsirasti automobiliui važiuojant nelygiu keliu. Per keletą mėnesių jie gali tapti realia problema. Žinoma, tai atsitinka labai retai, del to kad šiuolaikinių automobilių baterijas pagamintos iš aukšto atsparumo plastiko. Bet kuriuo atveju, manau, verta apsidrausti. Jeigu elektrolito tankis sumažėjo iki kritinio lygio, ir mašina "gyveno" gatvėje,  minusinei temperatūrai elektrolitas galėjo užšalti, o   korpusas suskilti. Trumpai tariant, nuvalykite akumuliatorį ir kruopščiai patikrinti baterijos korpusą.

Antrasis žingsnis - akumuliatoriaus gnybtų patikrinimas. Net jei automobilis naudojamas reguliariai, neatmetama galimybė, kad gnybtai gali oksiduotis jeigu yra nešvarūs ir drėgni. Šiuo atveju, akumuliatoriaus krovimas  ir variklio užvedimas  bus apsunkintas.  Oksido atsiranda dėl blogo kontakto. Nušlifuokite paviršių švitriniu popieriumi ir patikrinkite ar pakankamai priveržėte gnybtus.

Dabar apie svarbiausia! Akumuliatoriaus gyvybingumas tiesiogiai priklauso nuo elektrolito. Kad akumuliatorius gerai dirbtų,   jo turėtų būti pakankamai. Taigi, labai kruopščiai išsukite kamštelius nuo korpuso viršaus ir įsitikinkite, kad skystis apima  elektrodų plokštės. Ši operacija nėra būtina, jei akumuliatorius neaptarnaujamas, visiškai uždarytas arba yra pagamintas pagal AGM, GEL technologija.  Tada tikrinamas elektrolito tankis, kuris turi būti ne mažiau kaip į 1.24 kg/sm³.

Ką daryti, jei tankis yra nepakankamas, ir baterija vos sukasi starterį? Nesijaudinkite, gali būti, kad jis tiesiog sėdo dėl ilgo neveiklumo laikotarpio.  Jūs galite atgaivinti naudodami automobilinių akumuliatorių įkroviklį. Atkreipkite dėmesį, kad dėl visiškos iškrovos ant akumuliatoriaus gnybtų gali atsirasti sulfato. Tai yra rimta problema, kurią reikia nedelsiant pašalinti. Šiam tikslui galite naudoti specialią funkciją desulfacija, kuri yra daugumoje šiuolaikinių akumuliatorių įkrovikliose.

Visos priimtos priemones nedavė norimo rezultato? Ko gero per žiemą akumuliatorius sugedo ir atgaivinti ji namuose neišeis. Jūs galite kreiptis į specializuotos dirbtuvės arba  pas mus. Čia jūs rasite ne tik platų naudotų akumuliatorių pasirinkimą, bet ir ir labai patrauklios kainos. Be to, priduodant seną akumuliatorių, patikrinta gausite su nuolaida.







Kaip buvo skiriami taškai?


Visi akumuliatoriai buvo pavesta iki 100% gamintojo numatytos talpos. Esant -18 ° C, kiekvienas akumuliatorius buvo apakrautas  480A srovė. Dešimt sekundžių akumuliatorius buvo apkrautas pusė minutės pertrauka.

Gauti matavimo rezultatai buvo registruojami rezultatų lape ir pagal siūlomą balų sistemą buvo nustatytas rezultatas.

Akumuliatoriu testai

Šaltinis:   www.zr.ru                    



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas






Vestuviu fotografas width=

Vestuviu katalogas width=

Balti balandziai vestuvems=

Svadebnij fotograf width=

Pajuriofoto width=