LT I RU  

Dujinė įranga

Naudota  automobilių dujų įranga  


DUKINĖ ĮRANGA

Naudota  automobilių dujų įranga


Parduodame  naudotą   automobilinė dujų įrangą dalimis, dujų balionai,    reduktoriai, vožtuvai, užpildymo prietaisai, garintuvai, dujų/benzino perjungikliai ir vamzdeliai.


Tel. +(370) 67 67 25 95

arba del@auto.lt



Naudinga žinoti, automobilinės dujinės įrangos techniniai duomenys:

•Darbinė aplinkos temperatūra nuo -40°C iki 45°C

•Naudinga baliono dujų talpa - 80% baliono tūrio

•Darbinis slėgis - ne didesnis kaip 2,5 MPa

•Bandomasis slėgis - ne mažesnis kaip 3,0 MPa


TAMONA; DiGitonic; Bigas; Lovato; OMVL; Zavoli; Marini; AGIS;  BRC; M.T.M.; S.r.l.


Automobilių dujinės įrangos eksploatavimas ir priežiūra


Duju irangos automobilyje privalumai ir trūkumai



Duju irangos automobilyje privalumai ir trūkumai


1. Kaina. Sumokėjus  2500-2800lt.  už dujų įrangos montavimą lėšos, kurios galėtų būti panaudojamos važiavimui, tiesiog užšaldomos. Galbūt kai kurie galės važiuoti už tos pinigus pusę metų ir tada tiesiog parduoti (Keisti) automobilį arba jei jūsų automobilis nepravažiuoja 600-1000 km. per mėnesį ir jo sąnaudos mažesnis už 6L/100km., tokiu atveju naudos iš montavimo nebus.

2. Ekologiškumas ir patikimumas. Dujiniai degalai gana gerai susimaišo su oru ir pilniau sudega variklių cilindruose. Išmetamosios dujos yra mažiau nuodingos. Kai degimo procesas tobulesnis degimo kameroje, ant stūmoklių, uždegimo žvakių ir kitų detalių mažiau susirenka nuodegų. Dujos nesikondensuoja variklio cilindruose, todėl jos nuo cilindrų ir stūmoklių sienelių nenuplauna alyvos, neatskiendžia alyvos karterio dugnėje. Susidaro geresnės sąlygos alkūninio veleno guoliams ir kitoms detalėms tepti. Variklis mažiau dyla, o alyvą tenka keisti rečiau. Alyva ir alyvos filtras, priklausomai nuo automobilio eksplotavimo sąlygų, keičiami 1,52,0 kartus rečiau, negu vartojant benziną. Dėl tobulesnio degimo proceso pagerėja uždegimo darbas ir 40% ilgiau tinkamos uždegimo žvakės. Dujinių degalų oktaninis skaičius yra didesnis negu benzino: propanoapie 110, o butano apie 95, todėl dujų ir oro mišinys variklyje mažiau detonuoja arba visai nedetonuoja.



Kaip taisyklingai prižiūrėti dujinę įrangą?


Kaip ir kiekvieną, taip ir dujinę įrangą, reikia periodiškai prižiūrėti. Pastebėjus, kad sumažėjo variklio galia, reikia truputi pridaryti oro sklendę. Jei padidėjo dujų sąnaudos, tikriname vakuminio vamzdelio būklę. Nuo siurbimokolektoriaus nuimkime vamzdelį ir lūpomis jį pačiulpkime, jegu nepajusime išretėjimo, galime matyti, jog nesandari iškrovimo įtaiso diafragma ir ją reikia pakeisti arba klijuoti.

Padidėjus dujų sąnaudoms iki 20%, būtinai reikia keisti oro filtrą ir reguliuoti reduktorių. Jeigu sąnaudos dar didesnės, reikia keisti įlinkusias reduktoriau svirti, guminius vožtuvų lizdus ir pažeistas diafragmas. Apie šių detalių būklę rodo kvapas, sklindantis iš po variklio gaubto. Gana dažnai dujos nepakankamai tiekiamos į variklio cilindrus. Jeigu trūksta dujų varikliui veikiant tuščiąja eiga, gedimo ieškokime vakuuminėje valdymo grandinėje. Kitais atvejais tenka tikrinti elektromagnetinio dujų vožtuvo su filtru būklę. Neretai pablogėja reduktoriaus antrosios pakopos diafragmos elastingumas. Esant liesam mišiniui, katalitinis neutralizatorius gali sudegti, o esant riebiam, - užsikimšti. Gana pavojinga, kai liesas dujų ir oro mišinys dega variklyje, tuomet degimas cilindre užtrunka iki išmetimo fazės, todėl perkaista išmetimo vožtuvai ir jų lizdai. Važiuojant benzinu, to nėra, nes benzinas į variklį patenka smulkiais lašeliais ir šiek tiek aušina variklio detales. Užsikimšus didelio slėgio vamzdeliui. jį reikia atjungti nuo armatųros bloko bei dujų filtro ir išvalyti. Žiemą gali užsšalti reduktorius, kad to išvengti, apšiltinkime reduktorių.

Reduktiorių diafragmos keičiamos kas 50-90 tūkst. km. ridos. Pas mus galite rasti atsarginių dujinės įrangos dalių.

Reduktorių remontuoti galima specializuotose remonto įmonėse arba savo jėgomis, tačiau lengviau nusipirkti naudotą. Jeigu vis dėl to nusprendėte remontuoti patys, darbus būtina atlikti kruopščiai, nes labai svarbu, kad sujungti mechanizmai būtų sandarūs.

Veikiant varikliui dujomis, galima reguliuoti tik tuščios eigos sistemą. Gedimus šalinti tik sustabdžius variklį. Automobilio elektros įrangą taisyti tik gerai išvėdinus ertmę po variklio gaubtu.

Mūsų automobilininkai labai pamėgo itališką dujų įrangą. Tai Bendini, Renzo, Landi, Riagg Silver, BRC, Lovato, Tartarini, Stargas, Stefanelli ir kitų firmų aparatūra. Galima pirkti ir kitų šalių įrangą, pvz. olandišką GMS, Landi Hartog ir kt., amerikietišką Century, rusišką SAGA 6, lenkišką Elpigaz ir daugelį kitų.

Nebrangiai įsigitą, tinkamai sumontuota ir sureguliuota bei gerai eksploatuojama dujinė įranga atsiperka nuvažiavus 15-20 tūkst. kilometrų.















Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas