LT I RU

Naudinga informacija

Automobiliu informacija


Naudinga informacija visiems automobilistams

Straipsniai, bandymai statistika




  1. TOP 10 brangiausių pasaulio automobilių

  1. Dažniausiai gendantys ir patikimiausi automobiliai!

  1. Perkamiausi  naudoti autopmobiliai  Europoje

  1. Patarimai perkantiems naudotą automobilį

  1. Neišgalvoti vairuotojų paaiškinimai draudimo

bendrovėms


  1. Kuro ir tepalo priedai

  1. ABS, ESP, EBD, TCS .. - kas tai?

  1. Kas labiausiai įtakoja kuro sąnaudas

  1. Prižiūrimas akumuliatorius tarnaus ilgiau

  1. Padangos ir ratlankiai

  1. Patarimai, kaip užvesti šaltą variklį žiemą, kai -20C


Ką daryti, jeigu prakiuro radiatorius


Prakiurusį radiatorių galima taisyti 'Å¡altojo suvirinimo' preparatu. Reikia tik iÅ¡leisti auÅ¡inimo skystį, nuvalytÅ¡ kiaurą vietą ir iÅ¡džiovinti. Tik po to įmanoma tinkamai panaudoti minėtą preparatą. Greičiau tokį darbą galima atlikti, jei naudosime specialius sandariklius. KraÅ¡tutiniu atveju galima pasinaudoti radiatorių sandarinimo priemonė arba jei jos nera, galima pasinaudoti senų vairuotojų patirtimi - į auÅ¡inimo sistema įpilti Å¡aukÅ¡tą garstyčių. Prakiurusį radiatorių reikia lituoti. Gana paprasta sulituotižalvarinį radiatorių. Bet aliumininio radiatoriaus detalės pasidengusios plona ir atsparia oksido plėvele. Ją galima paÅ¡alinti įvairiais bÅ«dais. Dažniausiai  Å¡alinama į fliusą įdedantgeležies pjuvenų. Å iam darbui atlikti reikia turėti didelės galios apie 1kw elektrinį lituoklį. Juo reikės įkaitinti nuvalytą lituojamąją vietą ir ją padengti kanifolijos sluoksniu. Paimti lituoklio aÅ¡menimis alavinio lydmetalio, jį sumaiÅ¡yti su geležies pjuvenomis ir sukamaisiais judesiais įtrinti lituojamąją vietą. Reikia stengtis, kad lituoklis neperkaistų ir nedegintų kanifolijos. Geležies pjuvenos suardo oksidų plėvelę, ir  lydmetalis prilimpa prie pagrindinio (aliuminio) metalo. Litavimui reikia naudoti lydmetalius su kuo didesniu alavo kiekiu.

Jei neturime galingo lituoklio, lituojamą pavirÅ¡ių galime paÅ¡ildyti litavimo  lempa, suvirinimo dujomis degikliu, techniniu fenu ir pan. Radiatoriaus  dangtelyje įtaisyti garų 5 ir oro 10 vožtuvai. Garų vožtuvas atskiria  radiatoriaus ertmę nuo atmosferos.


Garų vožtuvas dyzeliniuose varikliuose atsidaro, kai garų slėgis aušinimo sistemoje pakyla 0,3 - 0,7 baro daugiau kaip atmosferinis, o benzininiuose varikliuose iki 0,1 - 1,4 baro.

Esant tokiam slėgiui auÅ¡inimo skystis pradeda virti tik prie 115 - 120C  ar net aukÅ¡tesnės temperatÅ«ros. Tai priklauso nuo garų vožtuvos spyruoklės 3 jėgos. Jeigu auÅ¡inimo sistema nesandari, skystis užverda anksčiau, tad variklis perkaista. Tuomet bus labai pavojinga nuimti radiatoriaus dangtelį.


Oro vožtuvo spyruoklė silpnesnė nei garų vožtuvo. Oro vožtuvas atsidaro ir į radiatorių įleidžia oro, kai variklis ataušta, o jo slėgis aušinimo sistemoje tampa mažesnis už atmosferinį 0,01 - 0,13 baro.


Termostatas pagreitina auÅ¡inimo skysčio įšilimą paleidus variklį ir palaiko jo temperatÅ«rą nustatytose ribose. Tai automatinis temperatÅ«ros reguliatorius. Termostatas įrengiamas tarp variklio ir radiatoriaus. Dabar paplitę termostatai su kietu užpildu. Užpildas -  tai cerezino ir aliuminio miltelių miÅ¡inys. Termostatai su kietu užpildu esti su vienu arba dviem vožtuvais.


Dabartiniuose automobiliuose taikomį termostatai su dviem vožtuvais. Jie valdo abu aušinimo skysčio apytakos ratus. Kai variklis šaltas didysis apytakos ratas esti uždarytas, o mažasis - atidarytas. Skysčiui cirkuliuojant tik mažuoju apytakos ratu variklis greičiau įšila. Tuomet atsidaro didžiojo apytakos rato (pagrindinis) vožtuvas, o mažojo apytakos rato (pagalbinis) vožtuvas atitinkamai priveriamas. Pasiekus reikiamą temperatūrą visiškai atsidaro didžiojo apytakos rato vožtuvas, o mažojo - visiškai užsidaro.


Termostatas staiga sugesti negali. Jis palaipsniui pradeda didinti aušinimo skysčio temperatūrą. Kilus įtarimui reikia tikrinti, prie kokios temperatūros atsidaro termostato vožtuvai (žr. gamyklos instrukciją).


Jeigu  nevisiÅ¡kai atsidaro termostato pagrindinis vožtuvas, tuomet tik dalis auÅ¡inimo skysčio cirkuliuoja didžiuoju apytakos ratu, todėl variklis perkaista. Jejgu neatsidaro pagrindinis termostato vožtuvas, variklis dar greičiau perkaista. Å is gedimas pasitaiko, jei atsisluoksniuoja ir praranda sandarumą guminis termostato elementas ir kietasis užpildas pamažu iÅ¡teka.


Todėl sumažėja kotelio eiga. Suremontuoti sugedusį termostatą neįmanoma, jis keičiamas nauju. Kiekvienam skiriasi savo charakteristikomis ir tvirtinimo būdais. Pritaikyti termostatą iš kitokio varikio retai tepavyksta.


Vairuotojai sugedusį termostatą iÅ¡ auÅ¡inimo sistemos paÅ¡alina. Tačiau variklis tebekaista. AuÅ¡inimo skystis pasirenka mažesnio pasiprieÅ¡inimo kelią, taigi cirkuliuoja mažuoju apytakos ratu. Todėl išėmus termostatą reikia laikinai užkimÅ¡ti mažojo apytakos kontÅ«ro angą.  Naudoti automobilį be termostato neverta, nes variklis iki reikiamos temperatÅ«ros labai lėtai įšyla. Tuomet didėja degalų sąnaudos ir detalių dilimas.

Jeigu automobilio varilkis su įmontoutu termostatu ilgai neįšyla, tikriausiai termostatas užsikirto atydaryroje padėtyje.


Moderniuose automobiliuose naudojami elektronikos valdomi termostatai.

AuÅ¡inimo sistemos siurblio naÅ¡umas mažėja, jei padidėjo tarpas tarp siurblio korpuso ir sparnuotės. Taip pat jei sugenda siurblio sandarinimo įtaisas, tad auÅ¡inimo skystis pradeda lašėti per kontrolinę skylutę, esančią siurblio apačioje. UžsikimÅ¡us Å¡iai skylutei, skystis iÅ¡plauna siurblio guolis tepalą. Tenka  keisti sandarinimo įtaisą, o dažniausiai – ir visą siurblį.


Daugelyje automobilių aušinimo skysčio siurblį suka krumplinis dujų skirstymo mechanizmo diržas. Išsiplovus tepalui siurblio guolis užsikerta ir velenas su skriemuliu sustoja. Skriemulio krumpliai, bandant variklį paleisti ar jam veikiant, nuplėšia diržo krumplius. Dujų skirstymo velenas sustoja, o variklio stūmokliai dažniausiai smūgiuoja į dujų skirstymo vožtuvus.


Ne visiems siurbliams gaminami atsargiai sandarinimo 5taisai, tokie siurbliai neremontuojami. Tokiu atveju tenka pirkti naują. Bet ji sumontuoti galima ir savo jėgomis. Teks išimti elektrinį ventiliatorių, atlaisvinti generatorių, nuimti pavaros diržą, krumplinio diržo gaubtus, vairo stiprintuvo diržą, sutapatinti alkūninio ir dujų skirstymo velenų žymes su atitinkamomis variklio nejudančiomis žymėmis, įjungti pavarą ir nuspausti stabdžio pedalą. Tuomet įmanoma atsukti alkūninio ir dujų skirstymo velenų skriemulių varžtus, po to nuimti skriemulius ir krumplinį diržą.



Ką daryti, jeigu kelyje nuleido automobilio padangą


Kad nuleido padangą, galima pajusti iš pasikeitusių automobilio valdymo ypatybių. Sumažėjus oro slėgiui padangoje 0,3 baro, negu nustatyta pagal normą, jau galima pajusti automobilio vairavimo netikslumų, mažėja automobilio greitis, didėja degalų sąnaudos ir akvaplaningo pavojus, 30% trumpėja padangos amžius. Sumažėjus slėgiui 1 baru, labai mpadidėja padangos keliamas triukšmas ir iškyla pavojus, kad padanga gali išsimantuoti.


Kaip parduoti savo seną automobilį?


Norite parduoti savo automobilį? Išvengti vargo galite dviem būdais: atiduoti savo automobilį į trade-in (jūsų automobilį priimtų kaip dalį apmokėjimo už naują automobilį), arba pasiūlyti automobilių supirkėjams, jei norite greitai parduoti savo masiną be didelių rūpesčių.


Siūlome jums keletą patarimų, kurie gali praversti jei nusprendėte pardavinėti savo automobilį patys. Automobilis – bloga investicija. Bėt koks statistinis naujas automobilis jau pirkimo dieną nuvertėja bent ketvirtadaliu. Ne ką geriau ir su naudotais automobiliais. Prieš kelerius metus nusipirkę kokį nors 10-20 tūkst. litų kainuojantį automobilį šiandien jį kitam šeimininkui perleistumėte gal ir dvigubai pigiau. Neverta parduoti automobilį savo giminaičiams, draugams, kolegoms ir pažįstamems. Geriau ir nesiulikit. Net jei jūsų automobilis yra puikios būklės, jis gali sugesti ir dažniausiai taip atsitinka dėl nepatyrusio naudotojo kaltės. Tačiau bet kuriuo atveju tai bus traktuojama kaip apgaulė ir gali sugadinti jūsų santykius. Po pirkimo nusibos su klausimais, kreipsis kiekvieną dieną dėl kiekvieno čihe-pih ir tt. O kartais, gali reikalauti pakeisti ka nors (valytuvus, akumuliatoriu, tepalus ar padangą).


Nepardavinekite savo automobilį iÅ¡simokėtinai. Net pagal gerai suraÅ¡yta arba notaro patvirtinta sutartį. Tiesiog  gali paaiÅ¡keti, kad pirkėja jokio nuosavo turto neturi,  atgauti savo pinigus  bus labai sunku. O jÅ«sų automobilis jau yra parduotas.


Taip pat neverta pardavinėtisavo automobilį  pagal įgaliojimą. Pagal Å¡ios formos, teisiÅ¡kai automobilis priklauso jums. Ir tuokiu atveju dėl nelaimingo atsitikimo arba  sukeltos žalos jums  už jį reikės atsakyti  teismė. Kiek vertas mano automobilis? Paprastai mes vertiname savo automobilį daug daugiau, nei jis realiai vertas. Tik todėl, kad tai "mano", arba todėl, kad ji yra mano mėgstamiausia arba todėl, kad pyliau tik kokybiÅ¡ką kurą ir tepalą. Pirkėjui Å¡ios aplinkybės nėra svarbios. Automobilis netaptų brangesnis, jei  jame sumontuota garso aparatÅ«ra, atliktas brangus auto remontas ar įmontuota dujine įranga.


Automobilių pardavimas

Taip pat labai ne padaris įtakos papildomas vasarinių ar žieminių padangų komplektas, bet tai gali gerokai pagreitinti auto pardavimą. Ir dar nepamirškite, parašyta skelbimuose kaina dar nereiškia, kad kažkas norės nusipirkti ta automobilį.



Generatorių gedimai ir remontas


Pasigirdus paÅ¡aliniam triukÅ¡mui po variklio gaubtu, galima įtarti generatorių,  auÅ¡inimo skysčio siurblį ir kitas besisukančias dalis. Jeigu triukÅ¡mas stiprėja įjungus galingus srovės imtuvus (žibintus, garso aparatura ir kt.) ir silpsta arba dingsta juos iÅ¡jungus - gali bÅ«ti, kad generatoriaus apvijose įvyko trumpasis jungimas. Norrint tai patikrinti reikia atjungti laidus nuo generatoriaus ir paleisti variklį. Jeigu triukÅ¡mas dingo, sprendžiame, kad tai generatorius. Tik reikia galutinai isitikinti, ar įjungus srovės imtuvus arba paleidžiant Å¡altą variklį, diržas necypia. Patempus ar pakeitus diržą garsai neiÅ¡nyko, tikriausiai kalti iÅ¡dilę generatoriaus guoliai. Tuomet reikia nuimti diržą ir ranka pasukti skriemulį bei patampyti į Å¡onus. Skriemulys turi suktis sklandžiai ir neužsikirsdamas. Remontuojant generatorių galinį guolį galima keisti atskirai, o prieiknį - dažniausiai kartu su dangteliu. Patartina keisti abu guolius. Jeigu gaudžia vienas, tai greitai suges ir kitas. Generatoriaus guoliai yra uždari ir patepti visam laikui.


Generatorių supirkimas

Jeigu įjungus tolimąsias šviesas ir pakeitus generatoriaus diržą dar girdisi garsas, tikrinkime skriemulį. Tikriausiai išdilo trapeciniai skriemulio paviršiai. Tuomet net ir naujas diržas nepatikimai suks generatorių, o padidėjus generatoriaus apkrovai, diržas ima slysti. Tenka keisti išdilusius generatoriaus ir net alkūninio veleno skriemulius naujais. Generatoriaus apvijas ir srovė lygintuvą aušina šalia skriemulio esantis ventiliatorius. Oras praeina pro dangteliuose padarytas angas, o kartu su aušinančiuoju oru į generatorių patenka drėgmė ir dulkės. Abrazyvinės dalelės dildo kontaktinius žiedus ir šepečius. Dilimo dalelės nusėda ant statoriau apvijos, tad generatorius pradeda kaisti. nuo drėgmsė oksiduojasi įtampos reguliatoriaus kontaktai. Plaunantvariklį reikia saugotis, kad vanduo nepatektų į generatoriaus vidų. Nuplautą generatorių reikia apipūsti suslėgtu oru. Rorius sudarytas iš veleno, dvijų šešiapolių žvaigždučių ir žadinimo apvijos.

Apvijos galai prijungti prie kontaktinių žiudų. Prie jų prispausti šepečiai. Išėmus šepečius, galima pasiekti ir benzinu sudrėkintu skudurėliu nuvalyti kontaktinius žiedus. Tuo metu vairuotojo padėjėjas rankomis turi sukti variklio alkūninį veleną. Kai kuriuose generatoriuose tenka lituokliu nuo kontaktinių žiedų atjungti šepečių laidus ir tik tuomet bus imanoma išimti šepečius.





Šviesų testas Autobild


Kokius žibintus rinktis: hologeninius, ksenoninius ar LED? Tikriausiai daugelis vairuotojų mano, kad brangesnių automobilių žibintai šviečia geriau. Autobild ekspertai atliko automobilių žibintų testą, kuris parodė, kad neretai geriau šviečia pigesnių automobilių žibintai. Kas gi lemia, kad žibintai šviečia geriau arba prasčiau? Visų pirma - tai jų įmontavimo aukštis. Kuo aukščiau automobilyje įtaisyti žibintai, tuo toliau jie švies. Aišku, šviesos srautas turi būti nukreiptas į apačią, kad neakintų priešingą juostą važiuojančius automobilius. Pagal kelių eismo taisykles, ribojamas ir šviesų montavimo aukštis. Pavyzžiui, 50 cm aukštyje įtaisyti automobilio žibintai vidutiniškai turėtų šviesti 50 m. atstumu. Tačiau dešinės kelio pusės apšvietimo nuotolis neribojamas. Kaikurių žibintų jis neretai siekia nuo 80 iki 150 m. atstumą.

Gerokai skiriasi ir daugelio automobilių kairės kelio pusės apÅ¡vietimo nuotolis nuo 20 iki 60 m. Kai kurių automobilių žibintų Å¡viesos srauto užtenka vos kelio viduriui apÅ¡viesti, arba žibintų Å¡viesos srautas yra intensyvus, tačiau sukoncentruotas tiesiai po automobilio nosimi. Å io testo rezultatai parodė, kad geriau kelią apÅ¡viečia ksenininiai žibintai. Ksenoninių žibintų srautas yra dvigubai stipresnis nei halogeninių. Bet, netik tai  lemia  rezultatą, net nuo 1971 m. gaminamos halogeninės H4 lemputės, pasirodo, nepaseno iki Å¡iol. Nissan Note su tokiomis lemputėmis naktį kelią apÅ¡viečia kuo puikiausiai. Nestebina ir naujos kartos H11 halogeninės lemputės, montojamos į naujojo Toyota RAV4 visureigio žibintus. Japonų automobilio žibintai kelią apÅ¡večia prastokai, nors jie yra įtaisyti aukščiau nei daugelyje paprastų lengvųjų automobilių.


Beje, mūsų teste dalyvavę prabangūs Audi, BMW, Lexus IS 250 ir Mercedes automobiliai turėjo modernių technologijų važiavimo kryptimi besisukančius žibintus. Tačiau šiame teste jie paprasčiausiai nebuvo vertinami. Šį karta buvo svarbu, kaip šviečia automobilių žibintai važiuojant tiesiai.


Kaip buvo testuojama

Visų dvidešimt dviejų automobilių testas vyko Vokietijoje, Lipštado mieste esančiame firmos "Hella" šviesos tunelyje. Tai didžiausias pasaulyje šviesos tunelis. Jo ilgis net 140 m. Be to, jame yra padarytas dirbtinis trijų juostų kelias. Testo sąlygos buvo tokios: absoliuti tamsa ir jokių kritulių. Taip pat buvo sukurtas priešpriešais važioujančių automobilių spiginimas.




Žibintų testas

AUTO Žibintų testo galutiniai rezultatai


Automobilio

modelis

Žibintai

Gamintojas

Apšviečiamas nuotolis (m)

Å viesos

Sklaida

Artimos Å¡viesos

Tolimos Å¡viesos

Savęs akinimas

Kito akinimas

Pakeitimo sudėtingumas

Alfa 159

Bi-Xenon DE

AL

70

***

*****

*****

****

***

X

Audi TT

Bi-Xenon DE

AL

60

****

*****

****

****

***

X

Audi Q7

Bi-Xenon DE

Valeo

70

*****

****

*****

****

***

X

BMW 3 class

Bi-Xenon DE

ZKW

50

***

***

*****

***

***

X

Lexus IS 250

Bi-Xenon DE

Koito

60

****

***

***

***

**

X

Mazda MX-5

Xenon DE

Koito

70

*****

*****

***

****

***

X

Mercedes E class

Bi-Xenon DE

Hella

80

*****

*****

*****

***

***

X

Mercedes R class

Bi-Xenon DE

Hella

50

*****

*****

*****

***

***

X

Mercedes GL class

Bi-Xenon DE

Hella

50

*****

****

*****

****

***

X

Fiat Grande Punto

H4

Valeo

60

***

****

****

**

***

****

Honda Civic

H7

Al

40

***

***

****

***

***

***

Hyundai Santa Fe

H7-DE

Samlip

70

****

****

***

****

***

****

Kia Rio

H4

Seogu

50

**

****

****

***

*****

****

Nissan Note

H4

Valeo

50

****

****

****

***

*****

***

Opel Tigra

H7-DE

Valeo

50

***

****

****

***

***

***

Peugeot 207

H7-DE

Valeo

50

****

****

****

**

***

***

Renault Clio

H7-DE

Valeo

50

***

****

****

***

***

**

Suzuki Swift

H4

Stanley

50

***

****

****

***

****

****

Toyota Yaris

H4

Valeo

50

***

****

****

***

*****

****

Toyota RAV4

H1 1-DE

Ishiko

50

***

****

****

****

****

*

VW Eos

H7-DE

Valeo

50

***

****

****

****

***

***

VW Passat

H7-DE

Hella

50

***

***

***

***

****

***

Vertinimas: *****- labai gerai, **** - gerai, *** - pakankamai, ** - patenkinamai, * - nepatenkinamai, X - neįmanoma




Top 20 labiausiai vagiamų automobilių Lietuvoje 2011m.




Vieta



Modėliai


Pavogtų automobilių % nuo įregistruotų automobilių skaičius


Pavogtų automobilių skaičius


Registruotų automobilių skaičius

1.

BMW X5

0,54

12

2 191

2.

HONDA CR-V

0,52

17

3 265

3.

Mercedes M klasės

0,44

8

1 790

4.

VW Touran

0,36

8

2 228

5.

Nissan Quashqai

0,35

7

1 930

6.

Mercedes S klasė

0,34

7

2 047

7.

Toyota Land Kruiser

0,31

10

3 180

8.

Audi A6

0,29

94

31 645

9.

Audi A8

0,28

8

2 781

10.

Ford Galaxy

0,16

17

10 306

11.

Audi A3

0,16

9

5 592

12.

Toyota Corolla/Corolla Verso

0,15

25

16 103

13.

VW Golf

0,14

185

126 988

14.

VW Passat

0,14

178

125 517

15.

Ford Fiesta

0,12

13

10 438

16.

BMW 5 serija

0,11

41

36 994

17.

Honda Civic

0,11

20

17 105

18.

VW Sharan

0,11

13

11 141

19.

BMW 7 serija

0,11

8

6 776

20.

Audi A4

0,10

28

27 681

Iš viso pavogta automobilių:


1 365




Kuris automobilio modelis patikimiausias ir kuris dažniausiai gendantys pagal TUV ataskaita 2013m.

Šių metų automobilių TUV sąrašė atsidūrė dvejų ir trejų metų senumo Volkswagen Polo, kėturių ir penkių metų senumo Toyota Prius, šešių ir septynių metų senumo Porsche 911, aštuonių ir devynių metų senumo irgi Porsche 911 ir dešimties, vienuolikos metų senumo ir vėl Porsche 911.


  • 2-3m.

  • 4-5m.

  • 6-7m.

  • 8-9m.

  • 10-11m.

Vieta

Modėliai

Gedimų procentas

Rida (t.km)

1

VW Polo

2,2

32

2

Mazda 3

2,7

38

3

Audi Q5

2,8

61

4

Toyota Avensis

2,9

44

5

VWGolf Plus

3,1

37

5

Mazda 2

3,1

33

7

Toyota Prius

3,5

43

7

Toyota Yaris

3,5

29

7

Toyota IQ

3,5

29

10

Opel Agila

3,7

25

11

VW Tiguan

3,8

-

11

Toyota Auris

3,8

-

13

Audi A3

3,9

-

13

Ford Fusion

3,9

-

13

Porsche Cayenne

3,9

-

16

VW Golf

4

-

16

Suzuki SX4

4

-

16

Toyota Corolla Verso

4

-

19

Porsche 911

4,1

-

19

Porsche Boxster/Cayman

4,1

-

19

Suzuki Splash

4,1

-

22

BMW 1er

4,2

-

22

Smart ForTwo

4,2

-

22

VW Eos

4,2

-

25

Audi TT

4,3

-

26

Toyota RAV4

4,4

-

27

Mercedes C-klasse

4,5

-

27

Opel Insignia

4,5

-

29

Honda Jazz

4,6

-

29

Mazda 6

4,6

-

31

BMW 3er

4,7

-

31

Mercedes E-klasse

4,7

-

31

Mercedes GLK

4,7

-

34

Ford Fiesta

4,8

-

34

Mercedes SLK

4,8

-

34

Honda CR-V

4,8

-

34

Nissan Micra

4,8

-

34

Suzuki Grand Vitara

4,8

-

34

Volvo C30

4,8

-

40

Audi A6

4,9

-

41

Audi A4

5

-

41

Audi A5

5

-

41

Opel Meriva

5

-

41

Mazda MX-5

5

-

45

Ford Focus C-Max

5,1

-

45

Seat Altea

5,1

-

45

Skoda Roomster

5,1

-

45

Subaru Forester

5,1

-

45

Toyota Aygo

5,1

-

50

Opel Astra

5,2

-

50

VW Touran

5,2

-

50

Renault Modus

5,2

-

53

BMW X5

5,3

-

54

Mitsubishi Colt

5,4

-

55

BMW 5er

5,5

-

55

Mini 

5,5

-

55

VW Scirocco

5,5

-

55

Mazda 5

5,5

-

55

Skoda Superb

5,5

-

55

Suzuki Swift

5,5

-

61

Opel Corsa

5,6

-

61

Skoda Fabia

5,6

-

63

Skoda Octavia

5,8

-

64

Ford Ka

5,9

-

64

Ford Kuga

5,9

-

64

Mercedes B-klasse

5,9

-

64

Honda Accord

5,9

-

68

Mercedes CLK

6

-

68

Opel Zafira

6

-

68

VW New Beetle

6

-

68

Hyundai Matrix

6

-

68

Seat Ibiza

6

-

68

Volvo V70

6

-

74

Ford Focus

6,1

-

75

Mercedes M-klasse

6,2

-

75

VW Passat CC

6,2

-

75

Honda Civic

6,2

-

75

Hyundai i30

6,2

-

79

BMW X3

6,3

-

79

Mercedes A-klasse

6,3

-

79

Citroen C1

6,3

-

79

Seat Leon

6,3

-

83

Opel Tigra Tw. Top

6,4

-

83

VW Passat

6,4

-

83

Volvo S40/V50

6,4

-

86

Nissan Note

6,5

-

87

Audi Q7

6,6

-

87

Citroen C3

6,6

-

89

VW Caddy

6,7

-

89

Nissan Qashqai

6,7

-

89

Renault Clio

6,7

-

92

VW Touareg

6,8

-

92

Hyundai i20

6,8

-

92

Renault Laguna

6,8

-

95

Peugeot 107

6,9

-

96

Alfa Romeo MiTo

7

-

97

Renault Scenic

7,2

-

98

Ford Mondeo

7,4

-

98

Renault Megane

7,4

-

100

Citroen C4 Picasso

7,5

-

101

Fiat 500

7,7

-

102

Hyundai i10

7,8

-

102

Kia Rio

7,8

-

104

Ford S-Max

7,9

-

104

VW Fox

7,9

-

106

Hyundai Tucson

8

-

106

Renault Twingo

8

-

108

Peugeot 207

8,1

-

108

Suzuki Jimny

8,1

-

110

Kia Picanto

8,3

-

110

Nissan X-Trail

8,3

-

112

Kia Cee´d

8,4

-

113

Ford Galaxy

8,5

-

114

VW Sharan

8,6

-

114

Fiat Bravo

8,6

-

116

Fiat Punto

8,7

-

117

Alfa Romeo 159

8,9

-

117

Peugeot 308

8,9

-

119

Citroen Berlingo

9

-

119

Citroen C5

9

-

119

Peugeot 407

9

-

122

Citroen C2

9,1

35

122

Dacia Sandero

9,1

35

124

Renault Kangoo

9,4

45

125

Chevrolet Aveo

9,7

35

126

Chevrolet Matiz

9,9

29

126

Kia Sorento

9,9

56

128

Citroen C4

10,6

41

129

Fiat Panda

11,7

30

130

Daihatsu Sirion

12

33

131

Fiat Doblo

12,3

50

132

Dacia Logan

13,3

48



Vieta

Modėliai

Gedimų procentas

Rida (t.km)

1

Toyota Prius

4

63

2

Mazda 2

4,8

48

3

Toyota Auris

5

57

4

Smart Fortwo

5,1

42

4

Toyota Corolla Verso

5,1

71

6

Mercedes C-Klasse

5,3

68

7

Porsche Boxster/Cayman

5,6

46

7

Porsche Cayenne

5,6

76

9

Porsche 911

5,8

47

10

Ford Fusion

5,9

51

10

VWGolf Plus

5,9

61

12

Audi TT

6,2

-

12

Mazda 3

6,2

-

12

Suzuki SX4

6,2

-

15

BMW X5

6,3

-

15

Toyota Avensis

6,3

-

17

Mercedes SLK

6,5

-

18

Toyota RAV4

6,7

-

19

Audi A3

6,9

-

20

Mazda MX-5

7,1

-

21

VW Eos

7,2

-

22

Audi A4

7,3

-

23

Ford Fiesta

7,4

-

24

Audi A6

7,5

-

25

Mini

7,6

-

25

VW Golf

7,6

-

27

Ford Focus C-Max

7,7

-

28

Honda Civic

7,9

-

29

BMW 3er

8

-

29

Renault Twingo

8

-

31

Toyota Yaris

8,1

-

32

Honda Jazz

8,3

-

32

Mazda 6

8,3

-

34

Mercedes B-klasse

8,5

-

34

Toyota Aygo

8,5

-

36

Opel Meriva

8,7

-

37

Opel Tigra Twin Top

8,8

-

37

VW Touran

8,8

-

37

Volvo C30

8,8

-

40

Ford Focus

8,9

-

40

Ford S-Max

8,9

-

40

Seat Altea

8,9

-

43

Suzuki Grand Vitara

9,1

-

43

Volvo S40/V50

9,1

-

45

Opel Vectra

9,2

-

45

Skoda Octavia

9,2

-

47

BMW 1er

9,3

-

47

Citroen C1

9,3

-

49

Kia Cee´d

9,4

-

49

Peugeot 107

9,4

-

49

Subaru Forester

9,4

-

52

Mercedes A-klasse

9,6

-

52

Honda CR-V

9,6

-

52

Hyundai Matrix

9,6

-

55

Mercedes CLK

9,7

-

55

Mercedes M-klasse

9,7

-

55

Nissan X-Trail

9,7

-

58

Opel Corsa

9,8

-

58

Mazda 5

9,8

-

58

Seat Leon

9,8

-

58

Skoda Fabia

9,8

-

62

Audi Q7

9,9

-

62

VW Touareg

9,9

-

64

BMW Z4

10

-

64

Citroen C4 Picasso

10

-

64

Suzuki Swift

10

-

67

Ford Mondeo

10,1

-

67

VW Passat

10,1

-

67

Mitsubishi Colt

10,1

-

67

Nissan Qashqai

10,1

-

71

Opel Zafira

10,1

-

71

Hyundai Getz

10,2

-

71

Nissan Note

10,2

-

74

VW New Beetle

10,5

-

75

Opel Astra

10,6

-

76

Opel Agila

10,9

-

76

VW Caddy

10,9

-

78

Nissan Micra

11,1

-

79

Ford Galaxy

11,3

-

80

BMW X3

11,6

-

80

Honda Accord

11,6

-

82

BMW 5er

11,9

-

83

Daihatsu Sirion

12

-

84

Chevrolet Aveo

12,3

-

85

Skoda Superb

12,4

-

86

Mercedes E-klasse

12,5

-

87

Renault Modus

12,8

-

88

VW Polo

13

-

88

Hyundai Tucson

13

-

88

Kia Picanto

13

-

91

VW Sharan

13,2

-

92

Fiat Bravo

13,4

-

93

Citroen C3

13,9

-

94

Renault Scenic

14

-

95

Kia Rio

14,3

-

95

Suzuki Jimny

14,3

-

97

Hyundai Atos

14,4

-

98

Ford Ka

14,5

-

98

Chevrolet Matiz

14,5

-

98

Renault Clio

14,5

-

101

Kia Sorento

14,6

-

102

VW Fox

14,7

-

103

Peugeot 207

14,8

-

103

Skoda Roomster

14,8

-

105

Citroen C2

14,9

-

106

Citroen Berlingo

15,2

-

107

Fiat Punto

15,3

-

108

Alfa Romeo 147

15,5

-

108

Volvo V70

15,5

-

110

Alfa Romeo 159

15,8

-

111

Citroen C5

15,9

89

111

Seat Ibiza/Cordoba

15,9

62

113

Citroen C4

16,7

70

114

Fiat Panda

16,9

51

115

Peugeot 307

17,8

72

116

Peugeot 407

18

85

116

Renault Megane

18

76

118

Fiat Doblo

21,4

80

119

Renault Laguna

23

90

120

Renault Kangoo

23,2

72

121

Dacia Logan

25,8

73

Vieta

Modėliai

Gedimų procentas

Rida (t.km)

1

Porsche 911

6,2

59

2

Toyota Corolla Verso

6,6

91

3

Toyota Prius

7

83

4

Toyota RAV4

8,3

81

5

Toyota Avensis

8,6

96

6

Mazda 2

8,7

68

7

Ford Fusion

8,9

71

8

VWGolf Plus

9,6

78

9

Subaru Forester

9,9

90

9

Toyota Corolla

9,9

81

11

Mazda MX-5

10,2

-

12

Mazda 5

10,5

-

13

Ford Fiesta

10,7

-

14

Ford Focus C-Max

10,9

-

14

Mercedes SLK

10,9

-

16

Honda CR-V

11

-

17

Honda Jazz

11,1

-

18

Audi A4

11,2

-

19

Mazda 3

11,4

-

20

Porsche Cayenne

11,5

-

21

VW Golf

11,7

-

22

Audi A6

11,8

-

22

BMW 3er

11,8

-

22

Mercedes B-klasse

11,8

-

22

Toyota Yaris

11,8

-

26

Audi TT

12,2

-

26

Ford Focus

12,2

-

26

Mitsubishi Colt

12,2

-

29

Honda Civic

12,8

-

30

Hyundai Getz

13

-

31

Audi A3

13,3

-

32

Volvo S40/V50

13,5

-

33

Audi A2

13,8

-

33

Opel Agila

13,8

-

33

VW Touareg

13,8

-

36

Mercedes A-klasse

14,4

-

37

Opel Zafira

14,5

-

38

Suzuki Jimny

14,6

-

39

BMW 1er

14,7

-

40

Seat Altea

14,8

-

41

Skoda Octavia

14,9

-

42

VW New Beetle

15

-

43

Ford Mondeo

15,1

-

44

Honda Accord

15,2

-

45

BMW X3

15,4

-

45

BMW Z4

15,4

-

47

VW Caddy

16,2

-

48

Suzuki Swift

16,5

-

49

Mazda 6

16,6

-

50

VW Passat

16,7

-

50

Daihatsu Sirion

16,7

-

50

Hyundai Matrix

16,7

-

53

Mercedes CLK

16,8

-

54

BMW 5er

16,9

-

55

Skoda Superb

17

-

56

Nissan X-Trail

17,4

-

57

Kia Picanto

17,5

-

58

Opel Tigra Twin Top

17,9

-

59

Mini

18

-

59

Smart ForTwo

18

-

59

Hyundai Atos

18

-

62

Seat Leon/Toledo

18,1

-

63

VW Touran

18,3

-

64

Opel Meriva

19,1

-

64

Hyundai Tucson

19,1

-

66

Kia Rio

19,2

-

66

Skoda Fabia

19,2

-

68

VW Fox

19,7

-

68

Volvo V70

19,7

-

70

Opel Astra

19,8

-

71

Mercedes C-klasse

19,9

-

71

Mercedes E-klasse

19,9

-

71

VW Sharan

19,9

-

74

Ford Galaxy

20,1

-

74

Renault Modus

20,1

-

76

Fiat Punto

20,2

-

76

Nissan Micra

20,2

-

78

Seat Ibiza/Cordoba

20,3

-

79

Ford Ka

20,4

-

79

Citroen Berlingo

20,4

-

81

Opel Vectra

20,5

-

82

Citroen C3

20,7

-

83

Citroen C4

20,8

-

84

Renault Scenic

20,9

-

85

VW Polo

21

-

86

Citroen C2

21,1

-

86

Citroen C5

21,1

-

88

Chevrolet Kalos

21,3

-

88

Fiat Panda

21,3

-

90

Peugeot 407

21,9

-

91

Peugeot 206

22

-

92

Chevrolet Matiz

23

-

93

Opel Corsa

23,1

-

94

BMW X5

23,4

-

95

Renault Megane

23,7

-

96

Kia Sorento

24

-

97

Renault Twingo

24,4

-

98

Alfa Romeo 147

24,7

91

99

Peugeot 307

24,9

91

100

Renault Clio

25,8

77

101

Alfa Romeo 156

27,3

111

102

Fiat Doblo

28,2

107

103

Renault Laguna

29,3

103

104

Renault Kangoo

29,4

93

105

Mercedes M-Klasse

30

118

106

Fiat Stilo

31,6

96

107

Chrysler PT Cruiser

32,6

87

Vieta

Modėliai

Gedimų procentas

Rida (t.km)

1

Porsche 911

8,8

78

2

Toyota Avensis

9,9

108

3

Honda Jazz

10,7

93

4

Toyota RAV4

11,3

100

5

Subaru Forester

11,4

109

6

Toyoto Corolla

12,9

102

7

Mazda MX-5

13,4

78

8

Mazda 2

14,2

83

9

Ford Fusion

14,6

89

10

VW Golf

15,6

119

10

Toyota Yaris

15,6

95

12

BMW Z4

16,3

-

13

Honda CR-V

16,7

-

14

Audi A4

16,8

-

15

VW New Beetle

17

-

16

Ford Fiesta

17,3

-

17

Hyundai Getz

17,4

-

18

Mercedes SLK

17,5

-

18

Suzuki Jimny

17,5

-

20

Opel Agila

17,6

-

21

Audi A2

18,2

-

22

Mercedes A-klasse

19,3

-

23

Audi TT

19,5

-

24

Citroen Xsara

19,7

-

24

Mazda 323

19,7

-

26

Honda Accord

19,9

-

27

VW Lupo

20

-

28

Seat Leon/Toledo

20,2

-

29

Ford Focus

20,6

-

30

Mitsubishi Colt

20,9

-

30

Skoda Superb

20,9

-

32

VW Passat

21

-

33

Mercedes E-klasse

21,2

-

34

Skoda Octavia

21,5

-

35

Mercedes CLK

21,6

-

36

Skoda Fabia

21,7

-

37

BMW 5er

22,2

-

37

Opel Meriva

22,2

-

39

Mazda Premacy

22,6

-

40

Ford Mondeo

22,8

-

40

Smart ForTwo

22,8

-

42

Audi A6

23

-

42

Mazda 6

23

-

44

Hyundai Matrix

23,1

-

45

Opel Vectra

23,3

-

46

Audi A3

23,4

-

47

Citroen C5

23,5

-

48

BMW 3er

23,7

-

49

Peugeot 206

23,8

-

50

Nissan X-Trail

24

-

51

Citroen C3

24,2

-

52

Opel Astra

24,4

-

53

Mercedes C-klasse

24,5

-

54

Citroen Saxo

24,7

-

55

Nissan Micra

24,8

-

56

Volvo S40/V40

25

-

57

Seat Ibiza/Cordoba

25,2

-

58

Peugeot 406

25,3

-

59

Honda Civic

25,8

-

60

VW Touran

26

-

61

Peugeot 106

26,1

-

61

Volvo V70

26,1

-

63

Citroen Berlingo

26,2

-

64

BMW X5

26,4

-

65

Renault Scenic

26,5

-

66

Kia Rio

27,5

-

67

VW Polo

27,7

-

68

Peugeot 307

28,2

-

68

Renault Megane

28,2

-

70

Opel Zafira

28,3

-

71

Opel Corsa

28,8

-

72

Fiat Punto

28,9

-

73

Kia Sorento

29,1

-

74

Mini

29,5

-

75

Alfa Romeo 156

29,8

-

76

Ford Ka

30

-

77

Renault Twingo

30,2

-

78

Fiat Doblo

31,5

131

79

Renault Clio

31,7

96

80

Mercedes M-Klasse

32

137

81

Ford Galaxy

32,6

145

82

VW Sharan

33,2

144

83

Alfa Romeo 147

33,8

111

83

Renault Kangoo

33,8

119

85

Renault Laguna

34,2

123

86

Fiat Stilo

35,6

109

87

Chrysler PT Cruiser

36,8

115

Vieta

Modėliai

Gedimų procentas

Rida (t.km)

1

Porsche 911

11

87

2

Toyota RAV4

14,2

110

3

Mercedes SLK

16,9

94

4

Toyota Corolla

18,1

110

5

Toyota Yaris

18,3

109

6

Toyota Avensis

19,3

139

7

Mazda MX-5

19,7

93

8

Suzuki Jimny

21

96

9

VW Golf

21,2

134

10

Audi A2

22,4

127

11

Audi A4

22,6

-

11

VW New Beetle

22,6

-

13

Mazda Premacy

22,9

-

14

Smart ForTwo

23

-

15

BMW Z3

23,3

-

16

Opel Agila

23,8

-

17

Honda Accord

23,8

-

18

Audi A3

24,1

-

19

VW Lupo

24,2

-

20

Audi TT

24,3

-

20

Seat Leon/Toledo

24,3

-

22

VW Polo

24,8

-

23

Citroen C5

25

-

24

Ford Focus

25,1

-

25

Mazda 626

25,4

-

26

Mazda 323

25,5

-

27

Ford Mondeo

25,6

-

28

Skoda Octavia

25,8

-

29

Mercedes A-klasse

26

-

29

VW Passat

26

-

31

Mercedes C-klasse

26,1

-

31

Renault Megane

26,1

-

33

Mitsubishi Colt

26,4

-

34

Nissan Micra

26,9

-

35

Honda Civic

27

-

36

Citroen Saxo

27,4

-

37

Seat Ibiza/Cordoba

27,9

-

38

Peugeot 406

28,2

-

39

Skoda Fabia

28,4

-

40

Volvo V70

28,5

-

41

Audi A6

28,6

-

41

Citroen Xsara

28,6

-

43

Opel Astra

28,7

-

44

Volvo S40/V40

29

-

45

Peugeot 206

29,1

-

45

Renault Twingo

29,1

-

47

Peugeot 106

29,4

-

48

Opel Corsa

29,7

-

49

BMW 5er

29,9

-

50

Peugeot 307

31

-

51

Ford Fiesta

31,2

-

52

Opel Vectra

31,5

-

53

BMW 3er

32

-

54

Opel Zafira

32,2

-

55

Citroen Berlingo

32,3

-

55

Renault Clio

32,3

-

57

Mercedes E-klasse

33,5

-

58

Fiat Punto

34,3

-

59

Renault Scenic

35,1

-

60

Mercedes M-Klasse

35,5

157

61

Alfa Romeo 147

35,6

119

62

Alfa Romeo 156

36,5

147

63

Chrysler PT Cruiser

36,6

118

64

VWSharan

37,2

166

64

Renault Laguna

37,2

125

66

Renault Kangoo

37,7

149

67

Ford Ka

37,8

56

68

Ford Galaxy

38,8

159

69

Fiat Bravo/Brava

38,9

125









Information




















Vestuviu katalogas width=

Balti balandziai vestuvems=

Svadebnij fotograf width=

Pajuriofoto width=